Codzienny trening

Jeśli decydujemy się na trenowanie to trzeba to robić codziennie. Tylko wtedy są najlepsze efekty z naszej pracy. Niektórym osobom się wydaje, że trenowanie to nic wielkiego i sami będą wiedzieli jak się tym zajmować. Tak dobrze to nie ma, bo jeśli nie wiemy jak mamy się za to zabrać i nie mamy odpowiedniej wiedzy to nasze treningi nic nie dadzą. To nie jest tak, że ćwiczymy i już są efekty. Trzeba dobrać w taki sposób program ćwiczeń żebyśmy widzieli, że nam się to opłaca.

Wtedy możemy powiedzieć, że wszystko jest tak jak powinno. Ważne jest to żeby trenować pod okiem kogoś, kto się na tym zna. Wtedy w razie jakichkolwiek problemów można będzie do poradzić. Mało tego taka osoba będzie nas motywowała do pracy. W domu można oczywiście ćwiczyć i przez kilka dni będziemy to robić. W innym przypadku nie osiągniemy swojego celu. Zaczniemy zaraz kombinować w swoim domu, że nam się nie chce, że mamy coś innego do wykonania.
Tak robić nie można, dlatego albo ćwiczymy pod okiem kogoś albo zbieramy w sobie na tyle motywacji żeby nam się to udało. Na sto osób, jeśli jednej osobie się uda zmotywować to już będzie dobrze.

Co należy trenować?

Można trenować to, co nam sprawia przyjemność. Można ćwiczyć na siłowni na specjalnym sprzęcie, ale można również tańczyć czy biegać. Można to wszystko połączyć, ale na to potrzeba nam czasu, a z tym bywa bardzo różnie. Ćwiczenia są ważne, ale nie najważniejsze, bo trzeba jeszcze pamiętać o tym, że do ćwiczeń potrzebna jest dieta. Jeśli nie będziemy prowadzić zdrowego trybu życia to nic nam z tego nie wyjdzie.

Motywacja zawsze jest najważniejsza, dlatego jeśli za dobrze się nie czujemy w swoim ciele, bo mama za dużo zbędnych kilogramów to nie pozostaje nam nic innego jak regularnie ćwiczyć. Po kilku dniach zaczniemy widzieć pierwsze postępy. Im dłużej ćwiczymy tym lepiej dla nas, dlatego trzeba się postarać walczyć o swoją sylwetkę, ale co za tym idzie również o swoje zdrowie. Właśnie w tym momencie wiele osób ćwiczy i są z tego pozytywne efekty. Ćwiczyć trzeba tak żeby nie przesadzić.

Nie zrobimy czegoś w dwa dni skoro inni to robią a tydzień. Jeśli zaczniemy przesadzać z ilością treningów to niestety, ale możemy nabawić się kontuzji. Wtedy znowu usiądziemy i znowu będziemy mieć wymówkę żeby nic nie robić. Nie można w żaden sposób do takiej sytuacji dopuszczać. Trenujemy powoli, przyzwyczajamy swoje ciało i wtedy na pewno są z tego pozytywne efekty, a nasze ciało jest bezpieczne. Tego rozwiązania powinniśmy się trzymać do samego końca.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *